Polityka jakości
Swiss Cert Sp. z o.o. jest jednostką certyfikującą systemy zarządzania organizacji dostępną dla wszystkich Klientów
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań Klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy, tj.:
- sprawne przeprowadzenie procesu certyfikacji zgodnie z dokumentami odniesienia (norm, wymagań prawnych, wymagań własnych oraz wymagań Klientów),
- rozwój i doskonalenie systemu Zarządzania w Swiss Cert Sp. z o.o. zgodnie ze zmieniającymi się wymaganiami,
- systematyczne budowanie dobrego wizerunku Swiss Cert sp. z o.o.,
- promowanie standardów w środowiskach biznesowych i nie tylko.
Nasze cele realizujemy dzięki:
- wysokiej etyce zawodowej, bezstronności i odpowiedzialności personelu i wszystkich naszych współpracowników,
- zachowaniu poufności informacji personelu i wszystkich naszych współpracowników uzyskanych od naszych Klientów,
- podnoszeniu kwalifikacji pracowników i kształtowaniu postaw auditorów związanych z procesem certyfikacji,
- dostępności naszych usług, oraz sprawnej organizacji działalności certyfikacyjnej,
- reagowaniu na zmiany zachodzące w otoczeniu makro- i mikroekonomicznym,
- dokumentowaniu działań zgodnie z przyjętymi w systemie zarządzania zasadami.
Odpowiedzialność za osiąganie przyjętych celów spoczywa na wszystkich pracownikach i auditorach zaangażowanych w proces certyfikacji.
Polityka jakości jest zrozumiała, wdrożona i stale utrzymywana pozwalając realizować wyznaczone cele.
Kraków, dnia 26 października 2022 roku
Prezes zarządu Swisscert sp z o.o.
Marcin Koterwa
SwissCert
Ulica Malborska 65
30-646 Kraków